10 Augusti -16 Scrapträff hos en vän i söndags

 
I söndags var jag och Rosa bjudna hem till Jessica
på heldagspyssel, vi skulle "klippa papper i grupp"
som vi brukar skoja om.
 
 
Vi tog med en orkidée och ett kort,
för att hon var så gullig och bjöd hem oss.
Jag hade gjort ett kort med en söt
CC Design-stämpel.
Vi hade en supermysig dag med massor
av tid för pyssel, trevligt prat och god mat och fika.
Tusen Tack Jessica för att du ville ha hem oss!
♥   ♥   ♥ 
 
 
Motivet är en clearstamp från CC Design.
Du hittar massor av fina motiv från det märket hos
 
Jag har färglagt motivet med copicpennor.
Hud: E04,11,21,00,000, R21
Hår: E50,51,35,37
Klänning: BG0000,000,01,02
♥ R46,27
Skugga & skor: T0,1,2,3
 
Runt motivet har jag lagt en smal rand
av Stickles "Star Dust"
 
 
Mönstrade papper från My Minds Eye.
Blommor och en rosett av organzaband.
Några pärlstrå, sugrör och ett par tags i kanten
tillsammans med ett litet utstansat hjärta.
Hjärtat är stansat med en die från
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint kort, så söt stämpel och så fin blomhörna. Härliga starka färger. Ha en bra kväll =) kram

2016-08-10 @ 21:44:53
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Titti

Superhärligt kort i starka färger .
Ha en bra vecka , kram från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0