7 Augusti -16 Hurra för Birgitta

 
Idag fyller min vän Birgitta 57 år.
Hurra för Birgitta på hennes födelsedag!
 
 
Stämpeln är en gammal hÄnglar & stÄnglar gummistämpel.
Jag har stämplat den med vattenfast dyna på akvarellpapper
Canson Montval 200 g.
Färgläggning med distresspennor.
Hud: Tattered rose
Tröja: Weathered wood
Blomma: Scattered straw
Byxor: Stormy sky
Skor: Old paper
Skugga: Pumice stone
 
Runt motivet har jag använt dies med stygn.
Märket är Lawn Fawn.
Glitter runt kanten med Stickles "Star Dust".
 
 
Några blommor och en rosett som jag gjort av ett organzaband.
Mönstrade papper från My Minds Eye.
Köpte storpack från Engströms
och de hade väldigt bra pris om man köpte en hel bunt.
Jag hittade massor av fina papper i packen,
som jag flitigt använder nu.
 
 
Fjärilsraden är utstansad med en die från Memory Box.
Jag stansade ut dem i vit cardstock,
men sen syntes de så dåligt så jag färgla dem med
en copicpenna.
Grattis är min egendesignade stämpel,
du hittar mina ark under
Till Salu
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med en hÄngelstämpel =) Fint med fjärilarna i kanten. Kram

2016-08-09 @ 19:40:58
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0