6 Augusti -16 Baby med söt giraff

 
Jag hittade en söt digital stämpel hos
Mo Manning som jag inte kunde låta bli att köpa.
Visst är den helt underbar!
 
 
Stämpeln heter
Baby with Giraffe
och det som är superbra med digisar
är att man kan skriva ut dem i precis den storlek man vill.
 
 
Motivet är utskrivet på 200 g papper för kulör kopiering.
Jag har färglagt den med copicpennor.
Hud: E13,11,21,00,000, R21
Hår: E50,51,42,44
Kläder: RV91,93,95
Giraff: E70,71,YR23,Y23
Skugga: W0,1,2
 
Runt motivet har jag använt en die
för att få ut den runda formen och de små stygnen.
Minns inte märket på min die, men Gummiapan
har flera olika former - de är superbra.
 
 
Lilla hjärtat har jag stansat ut med en die
från Gummiapan,
och jag använde mitt prickiga papper.
Bakom motivet sitter en bit gasväv från Apoteket.
 
 
Bakom motivet sitter en mörkbrun scalloped utstansad med
en die från Nellie Snellen.
Lilla vimpeln är stansad med en die från Gummiapan.
Känns som jag tjatar om Gummiapan,
men de har massor av fina dies till väldigt bra priser ;)
Jag har köpt på mig ett härligt gäng dies därifrån,
och hoppas på att de snart ska släppa fler nya fina dies.
 
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jättesött motiv och snyggt kort. Fina färger och små söta blommor. Ha det bra. kram bibbi

2016-08-07 @ 03:02:55
URL: http://kortfonstret.blogspot.net
Postat av: Maria

Åh så underbar stämpel! Är precis på väg att logga in mig på MoMannings sida och shoppa lite nu när jag fått över lite pengar på PayPal. Denna vill man ju definitivt ha =) Supersöt! Ha en fin kväll =) kram

2016-08-09 @ 19:44:14
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint och gulligt kort,
väldigt söt stämpel :)
Ha en bra vecka.
Kram Lisa

2016-08-15 @ 04:15:10
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0