31 Augusti -16 Lilla killen

 
Lilla killen i fina hängselbyxorna
är en ny stämpel från Vildastamps
som du hittar
om du klickar HÄR
 
Jag har gjort ett bebiskort med honom.
På tagsen kan man skriva namn, datum,
vikt och längd om man vill. De går att dra upp.
 
 
Jag har stämplat motivet med min Misi 
på papper som är 200 g tjockt, papper för kulör kopiering.
Det papperet funkar kanon till copicpennorna.
Dessa copic har jag färglagt motivet med:
Hud: E13,11,21,00,000
Gröna kläder: YG97,95,93,91
Byxor: E70,71
Skugga: W1,2
 
 
Bakom motivet har jag använt flera olika dies.
Nätet som sitter bakom alltihop är stansat med
en die från Yvonne Creations som jag köpt hos Scrapdraken.
Mönstrat papper från Echo Park, ett 6"block som heter Hello Summer.
Ett tips om jag har en die som inte riktigt når runt motivet,
som på det här kortet......
då klipper jag runt en liten, liten bit av motivet, bara just runt det som
sticker ut, sen drar jag upp det ovanför min die innan jag stansar,
och vips har dien stansat ut motivet med den lilla utklippta biten utanför.
Smart va!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Alldeles väldigt ljuvligt!! Ha är ju för go och du har färglagt helt suveränt!! Snygga papper också!! Smart med tagsen! Kram!!

2016-08-31 @ 14:01:17
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Elinor

Åh, så söt stämpel! Helt ljuvligt kort. Gillar verkligen nätet bakom och Tack för det smarta tipset!
Kram!

2016-08-31 @ 16:29:33
URL: http://www.elinorsanglert.blogspot.se
Postat av: Maria

Vilken söt liten kille och så smart att sätta de uppdragbara tagsen där i kanten =) Så fint! Kram

2016-08-31 @ 17:46:04
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Ann-Marie

Åh vad söt kille, kanske får lite extra pengar nu så jag kan köpa lite nya stämplar...Den här ligger högt i kurs och det är ju inte den enda som jag sagt att jag villa ha....

Men det var ju inte det jag skulle säga - bara - Ahhh det där nätet gillade jag,en die antar jag???

2016-08-31 @ 23:11:49
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0