28 Augusti -16 Bebiskort i svart och vitt

Jag fick en beställning på ett babyshowerkort
med en igelkott som skulle gå i svart och vitt,
helst med stjärnor och prickar.
En svår utmaning för mig som gillar lull-lull...blommor och söta dekos.
 
 
Jag lånade en Penny Black igenkottbebis av mamma,
som jag färgla med copic.
Vet inte om det syns så bra hur kortet är, för jag använde en svart
bakgrund när jag knäppte kort på kortet.
Kortstommen är vit, och sen är det svarta ramar, och svarta och vita stjärnor.
Runt motivet har jag använt en die med stygn, tror det är Gummiapans.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Läckert och annorlunda med svart och vitt till bebis. Kram Malin 💕

2016-08-28 @ 21:16:27
Postat av: Camilla

Jättefint! Det är inte alltid så lätt när man ska gå utanför "ramarma". Men du lyckades bra med detta:)
Ha en fin vecka!
Kram

2016-08-29 @ 08:07:20
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Superfint kort! Själv är jag väldigt förtjust i svart och vitt =) Kram

2016-08-29 @ 19:37:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0