21 Augusti -16 Orange och brunt

Orange och brunt kort
med söt stämpel från CC Design.
Du hittar massor av fina motiv av CC Design
hos 
Engströms
 
 
Runt motivet har jag satt några olika utstansade cirklar.
Den yttersta med lilla scalloped kanten är av märket
CC Design, och den finner du HÄR
Vet att de är slut nu, men de kommer nog in snart igen.
Man kan ringa och boka om man vill.
 
 
 
Stämpeln är CC Design, och Engströms har den.
Du hittar den HÄR
Jag har färglagt med copicpennor.
Hud: E11,21,00,000,R21
Hår: E50,51,42,44
Bruna kläder: E70,71,74
Orange: YR000,61,65
 
 
 
Stor kram är en stämpel jag köpt av
JaneDesign.
Du hittar deras sida på Facebook.
Man får nog skicka ett meddelande, för vet inte
om de nyaste stämplarna ligger där än.
 
 
Lilla ♥ har jag stansat ut med en die från Gummiapan.
De har många fina dies till bra priser.
 
Mönstrade papper från My Minds Eye.
De har jag köpt hos Engströms, och jag vet
att hon plockat ihop stora pappersbuntar av det märket
som hon tar med sig till mässan i Göteborg nästa helg.
Passa på du som ska dit!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sindra

Så fint i höstliga färger! Jag blir glad av att titta på det. Snyggt färglagt, som vanligt :)
Kram

2016-08-21 @ 11:20:54
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se
Postat av: Maria

Jättefint kort, härliga höstiga färger =) Kram

2016-08-21 @ 16:23:10
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0