8 September -15 Thinking of you

När mamma och jag var till Panduro hittade
vi söta papper i Tildeserien.
Mamma köpte blocken och gav dem till mig,
tänk vilken tur man har ibland ;)
Mamma, du får komma och hämta papper här
när du vill ;)
 
Jag har använt ett digimotiv från
som heter
 
Jag har använt copicpennor för att färglägga henne.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11,00,000
Hår: E41, 42, 43, 44
Klänning: RV93,91
Sjal: E70,71
När motivet var färglagt la jag dit glitterränder
med en penna som heter Gelly roll clear star,
den köpte jag hos Hannas Pysselstuga.
Älskar den pennan!
De små vita prickarna har jag målat dit
med en penna från Panduro som heter Posca white.
 
Texten och fjärilarna jag stämplat på mönsterpapperet
och bredvid motivet är från en Engelsk scraptidning.
Runt motivet har jag använt en die från Lawn Fawn.
 
Lilla swirlen med små fjärilar är från Memory Box.
Den har nr 98458 och heter Burrerfly Vine Border.
Rosa kakservetten bakom motivet hittade jag
på TGR i Uppsala när vi var dit på Scrapdrakens träff.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så otroligt söt digi hade passat mitt lilla barnbarn perfekt. Du färglägger så fint Åsa

2015-09-08 @ 07:58:51
Postat av: Anonym

Kul att se ett kort med de söta papperen och att du fick användning för tidningsstämplarna!!
Kalasfint kort!!😍

2015-09-08 @ 08:56:20
Postat av: Therese

Love it! Så fint! Stämpeln är ljuvligt och papperna är superfina. Likaså fjärilsdiesen. Man kan aldrig få för mycket fjärilar ;) fniss
Kramar om

2015-09-08 @ 15:58:15
URL: http://thereselittlecorner.com/fotoblogg
Postat av: Emma

Oh, Vad duktig du är!

2015-09-08 @ 18:36:44
URL: http://omnibat.se
Postat av: Maria

Väldigt sött kort med fin digi som är snyggt färglagd. Fina detaljer =) kram

2015-09-08 @ 20:08:29
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0