23 September -15 DT-uppdrag för Pysseldags

Idag bloggar jag som DT
för Pysseldags
Det här är mitt sista DT-kort
för Pysseldags.
TACK Ciza ♥ för att jag fått ha dig
som DT-mamma, du har varit så gullig,
och har gett mig så
många fina Pysseldagsstämplar att skapa med.
 
Namnsdagskort till min dotter.
Jag har använt en gummistämpel med texten
All info finns i Pysseldags Blogg.
 
 
Motivet med flickan är en digi från Saturated Canary
som jag färglagt med copicpennor.
Alla pennor finns att se i Pysseldags Blogg.
 
 
Se mer av mitt kort i
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Fantastiskt fint kort och lika välarbetat och målat som vanligt.
Kram Ulla

2015-09-23 @ 11:54:45
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Maria

Härligt kort med jättefin stämpel som du färglagt så fint =) Kul att uppmärksamma namnsdagar =) kram

2015-09-23 @ 19:40:47
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0