12 September -15 Färgsprakande rosa

Idag visar jag ett kort som jag gjort
i inte helt vanliga färger för att vara jag.
Jag skapar helst med murriga, dova,
"trötta" färger som jag kallar dem.
Idag blir det ett kort i färgsprakande rosa.
 
Den söta tjejen som flyger fram på
sin moped är en digi från Tiddly Ink
Du kommer direkt till stämpelnHÄR
På rosorna har jag lagt lite Inka Gold
för att få glittrande effekt.
Runt motivet har jag använt en die med streckade linjer.
Det är en die av märket Memory Box.
 
De söta små hashtagstämplarna kommer från
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Jag har använt dessa pennor till det rosa:
R85,83,81
 
är en gummistämpel som finns hos Pysseldags.
Mönsterpapperna jag använt kommer från Bo Bunny.
Den fina rosa kakservetten har jag köpt på TGR. 
Jag har satt en bit gasväv bakom motivet som jag skrynklat till.
Man köper gasväven på Apoteket.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Men åh så fint kort!! Jag gillar allt med det :) Du är så duktig och ger så mycket inspiration <3
Kramar

2015-09-12 @ 08:58:51
URL: http://thereselittlecorner.com/fotoblogg
Postat av: Johanna Olsson

Så läckert kort! Och jag älskar rosa!

2015-09-12 @ 09:00:57
Postat av: Anonym

Kul med lite starrosa från dig! Det är roligt o inspirerande med lite "utmaningar" - även om man ger dem till sig själv😉
Jag gillar allt med det här kortet - min pappa, din älskade "poppo" skulle ha sagt att det är "skjuts" i det, "drag" skulle vi nog säga idag. Det passar ju perfekt t motivet!!
Kram - och grattis på namnsdagen!!

2015-09-12 @ 09:21:23
Postat av: Maria

Vilken läcker stämpel och älskar färgvalet. Härligt med rosa =) Kram

2015-09-12 @ 12:58:53
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ett riktigt färgsprakande härligt kort:))Stämpeln var ju urgullig:))Läckert med alla hashtagstämplarna:)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-09-13 @ 13:58:46
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0