21 Oktober -15 Marias födelsedagskort

 
 
 
I måndags fyllde min vän Maria år,
och hon fick ett kort förstås.
Jag har använt ett digitalt motiv från
Saturated Canary
som jag beskurit så man bara ser överdelen av stämpeln.
 
Jag har färglagt motivet med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E00, 000, 0000, R21
Hår: E41, 50, 51, 42
Blå kläder: B95, 93, 91
Skugga runt: W0, 1
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Bakom blommorna ett par bitar papperssugrör.
Papperssugrör finns på bl.a Clas Olsson, TGR, Panduro,
Dollarstore, ICA, inredningsbutiker.....
Bakom motivet har jag satt en bit gasväv.
Runt mönsterpapper och runt motivet 
har jag lagt en smal sträng Stickles av färgen Platinum.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så vackert födelsedagskort:) Söt stämpel som du färglagt supersnyggt:)Sugrören blev läckra!

Må så gott
Kramizar Marie

2015-10-23 @ 18:27:24
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Väldigt snyggt beskuret och vackert stämpelmotiv. Väldigt fint färglagt =) kram

2015-10-25 @ 20:09:53
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0