9 November -15 Rosa julkort med fin text

Ett julkort i rosa och beige med fin jultext.
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Jag köpte den från
 
Färgläggning med distresspennor på
akvarellpapper 200 g.
Jag har använt dessa pennor:
Hud: Tattered rose
Skor, ♥ & hårband: Victorian velvet
Hår: Antique linen
Byxor: Frayed burlap
Jag har ritat små linjer på motivet
med gelly roll pennan clear star nr 700.
 
Texten är en digital stämpel från Pysseldags.
Du hittar den HÄR
Jag hittar små klädnypor när jag var till TGR
i Uppsala förra söndan, och de passar perfekt till kort.
Satte texten som en liten vimpel på klädnypan.
 
Lilla fjärilsbården är utstansad med en die från
Memory Box.
Köpte den hos Scrapdraken,
men tror det var den sista de hade i lager då.
På rosorna har jag glittrat med stickles Star Dust.
Motivet är utskuret med en die från Die-namics.
Bakom sitter en mörkbrun fotomatta som är 
gjord med en die från Spellbinders.
 
Tack för att du besöker min blogg,
jag blir så glad av att se att många
kikar förbi lite nu och då.
Skriv gärna en kommentar om du har tid ;)
 
♥  ♥  Kram ♥  ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så sött julkort:) Den söta Magnolia stämpeln passar ju till alla möjliga olika sorters kort. Du har färglagt den sååå fint som vanligt:) Härliga papper och dekorationer

Må så gott
Kramizar Marie

2015-11-09 @ 12:48:04
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Vilket underbart fint kort, allt är helt fantastiskt fint med det. Så söt Magnoliastämpel och underbara färger. Kram

2015-11-10 @ 21:55:35
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0