22 November -15 Kärlekspost

Ibland skickar jag kort "bara för att".....
till en vän som behöver lite uppmuntran eller
bara för att det är kul att få post i lådan,
annat än räkningar och reklam.
 
Tycker mina små runda stämplar
passar bra till såna kort.
Du hittar alla mina stämplar om du
klickar HÄR
Jag har några ark kvar, är du intresserad
så maila så kollar jag vad som finns.
 
Motivet är en digital stämpel
som jag köpt hos SkaparKällarn på FB.
Det är Nilla, Pernilla Nilsson som ritat den.
Jag har färglagt med copicpennor.
RV95,93,91
C1
E11,00,000,R21
 
Ett par vimplar i hörnet, några rosor och blad.
Självklart en kakservett - jag älskar kakservetter!
Bakom motivet sitter en utstansad fotomatta.
Cherry Lynn Design heter märket på dien jag använt.
 
Närbild på min egendesignade runda stämpel.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Så söt, jag har beställt några motiv, men inte det,jag ska kolla också om det är något ark av dina jag inte har.
Kram

2015-11-22 @ 09:23:38
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel och fint färglagt =) Gillar de fina swirlarna under hjärtat. Så underbart för dina vänner att få ett kort bara så där, det lyser ju upp vilken dag som helt =) Särskilt med dina fina kort. Trevlig kväll! Kram

2015-11-22 @ 15:37:49
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart sött kort:)Gullig stämpel som du färglagt så fint:))Fina dekorationer, papper och dina egengjorda stämplar är ju såååå fina, tokgillar dem:))

Ha nu en fin kväll
Kramizar Marie

2015-11-22 @ 19:48:43
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0