19 November -15 Nalle med stjärna

Fick tips av en scrapvän att Teddy Boo
släppt nya motiv.
Det var länge sen de hade nåt nytt, 
men nu äntligen fanns det en jag gillade.
Visst är hon sööööt!
 
Mönstrade papper från My Minds Eye.
Kakservetten som passade perfekt har
jag fått av en scrapvän.
Runt mönsterpapperet har jag glittrat med
Stickles Platinum.
Några av mina scrapvänner kallar det "Åsaglitter"
eftersom jag flitigt använder den färgen ;)
 
Motivet hittar du HÄR
Färgläggning med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Nalle: E41,42,43
Stjärna: E51, Y21,23
Snöre: E44
Mössa: R59, E44,42
Klänning: Bg93,96
Vita detaljer W1
Skugga: C2
På alla vita detaljer har jag
använt Wink of stella för att få glittereffekt,
men det syns inte på fotot tyvärr.
 
 
God Jultexten är från Pysseldags, en digital stämpel.
Du hittar direkt till stämpeln om du klickar HÄR
Den finns som gummistämpel också, men jag föredrar
digi eftersom man får bestämma storleken själv då.
 
Tack för titten idag.
Jag hoppas du kommer tillbaks igen snart.
Skriv gärna en kommentar, 
det är så roligt att se vem som kikar förbi.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Ja, hon är jättesöt,du målar så fint med Copic också,då blir allt så sött. Jag kolla och det fanns flera nya som jag gilla,men jag gör inte kort så ofta nu, blir mest LO
Ha en fin dag
Kram

2015-11-19 @ 07:28:06
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Camilla

Sååå fint kort:) Ja, hon är verkligen jättesöt!
Kram och må så gott!

2015-11-19 @ 15:28:58
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Det var verkligen en helt underbar stämpel, så fin! Och så fint färglagd av dig =) Jättefint julkort. Kram

2015-11-19 @ 20:09:26
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Det här julkortet blev ju sååååå fint:)) Supersöt nalle stämpel som du färglagt så fint:))Så fina papper och du har dekorerat sååå fint:))
och "Åsaglittret" är verkligen snyggt;)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-11-20 @ 13:35:58
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0