25 Maj -15 Inger fyller år

Inger fyller år och självklart får hon ett kort.
Inget kan mäta sig mot hennes fina alster,
men man får göra så gott man kan
när man skapar till henne ;)
Hipp Hipp HURRA för Inger idag!
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Jag har färglagt henne med distress markers.
Pennor jag använt:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen & Scattered straw
Kläder: Spun sugar
Marken: Pumice stone
Runt motivet har jag använt en die från
Lawn Fawn.
Gillar den streckade kanten runt .
 
 
Lite blommor, ett litet ♥ och en charm
med en liten papegoja som jag tycker är så söt.
Snirklarna är gjorda med dies från
Cherry Lynn Design.
De finns hos Helihak.
 
Runt kanterna har jag lagt en smal rand
Stickles av färgen Platinum.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint kort och så snygg blomsterhörna =) Då får alltid ihop korten så bra, du har verkligen inget att vara orolig för enligt mig iaf =) Kram

2015-05-25 @ 20:00:02
Postat av: Maria

Skrev ju in namn och allt men det försvann, här kommer det igen så du vet vem som skrivit =)
Jättefint kort och så snygg blomsterhörna =) Då får alltid ihop korten så bra, du har verkligen inget att vara orolig för enligt mig iaf =) Kram

2015-05-25 @ 20:00:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Åhhhh! Ett sååå vackert kort du gjort till Inger:))
Härliga papper och en så söt stämpel som du färglagt sååå fint:)) Dekorationerna är jättefina oxå:) Inte ska du känna dig orolig för det här kortet, Jättefint!!

Må så gott
Kramizar Marie

2015-05-26 @ 15:02:37
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Noxine

Herregud så fint! Älskar färgerna och hela layouten och motivet 😍 Ja allt! Kan inte jag få ett kort när jag fyller år? *blink blink* Haha! Det är inte förrän i november men ändå 😁

2015-05-26 @ 21:49:58
URL: http://www.noxine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0