24 Maj -15 Hon har blommor i sitt hår

Ett rätt enkelt kort utan massor av detaljer idag.
Mönsterpapper från Joy crafts,
blocket heter Pretty Floral.
Jag hade turen att få det fina blocket i present
av min vän Linda. Hon hade råkat köpa två av samma,
och hon vet att jag älskar de här färgerna.
Tack Linda ♥
 
Motivet är färglagt med distresspennor.
Hud: Tattered rose
Torrchalk på kinderna.
Hår: Antique linen & Scattered straw
Kläning och rosor: Victorian velvet
 
Ibland har man tur, sa till mamma att jag gillade en swirldie
hon hade och vips fanns den i min diespärm istället.
Hon använder den inte så ofta, och tyckte den kunde bo
hos mig ett tag istället.
Det är så roligt att jag och min mamma har samma hobby,
för det är roligt att kunna träffas och umgås på ett annat
sätt än man gör som vanligt med sin mamma.
Dessutom får man får dubbelt så stort utbud av saker ;)
Vi lämnar ofta över saker till varandra som vi inte
använder flitigt just då, det är perfekt - men vet ju var man
kan hämta det om man saknar det sen ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart vackert kort, me like:)) Ljuvligt söt stämpel som du färglagt så fint:))Sååå vackert papper:)Läckra dies och dekorationer:)) Gulligt av Linda att ge dig ett block:)) Så bra din mamma och du har med er scraping och att ni kan byta grejer ibland:)) Det är guld värt:)
Hoppas ni har en trevlig semester i London:))

Må så gott och var rädda om varann:)
Kramizar Marie

2015-05-24 @ 11:29:36
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Önskar jag med hade någon jag kände som bodde nära som jag kunde scrappa tillsammans med och låna saker mellan varandra. Härligt att du har din mamma =) Kortet blev väldigt fint och flickan i stämpeln är så söt. Kram

2015-05-24 @ 16:20:09
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0