9 Mars -15 Flygande hÄngla

 
Jag måste få tala om, att jag flera gånger sett
att besökare på min blogg "lånat" foton/delar av foton härifrån
som de sen lagt upp på andra ställen på nätet.
Detta utan att frågamig om lov först.
Ni VET väl att det INTE är tillåtet enligt lagen, man får inte göra så.
Att lägga in mina kort, eller delar av mina kort
i köp och säljgrupper på bl.a Facebook
är inte tillåtet.
Inte heller att lägga upp mina färglagda
bilder av stämplar i sin webshop, vilket har hänt.
 
Vad man däremot får göra, är att fråga mig om
var jag köpt det ena eller det andra som jag använt på mina kort.
Jag ställer mer än gärna upp och svarar på dessa frågor genom
en kommentar i bloggen eller via mail.
aasamia (@) hotmail.com
 
Jag hoppas att besökare på min blogg
i fortsättningen respekterar lagen och inte gör det igen.
 
Idag visar jag en flygande hÄngla
här i bloggen.
 
Jag har färglagt henne med distresser,
och runt kanten har jag stämplat med swirlar.
Rosetten har jag gjort med en liten pärlgrej.
Man sticker in bandet under mittendelen
och får till en rosett, smart va ;)
Mamma har lärt mig trixet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Vilket härligt flygande hÄngla kort, me like:))Du har färglagt henne så fint, som vanligt;)
Fiffigt med rosetten:)
Hoppas nu att du får bukt med "lånandet" av dina alster! Jag har varken Facebook eller Instagram, bara min lilla blogg. Jag tycker man hör så mycket
"skit" om facebook så jag avstår hellre;)

Ha en fin dag
Kramizar Marie

2015-03-10 @ 11:51:10
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Fattar inte att folk inte kan skilja på mitt och ditt. Hoppas folk kan förstå att det är olagligt och låta bli. Fint kort med hängeln på. Smart med rosetten =) ROligt när man kan lära sig lite små trix av andra =) kram

2015-03-10 @ 20:52:28
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0