8 Mars -15 Scrapträff igår

Igår hade vi en liten scrapträff i min lokal igen.
12 timmarsmara som vanligt, men det blev ett par
timmar extra för mig som var klar lite tidigt.
Alltid lika trevligt att träffas, mycket skratt och prat
och massor av inspiration.
Nu längtar jag tills nästa träff!
 
Jag gjorde massor av kort, tror det blev 8 stycken.
Det här kortet gjorde jag med ett motiv
som jag målat för ett tag sen.
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Jag har använt distresspennor för att färglägga motivet.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen & Vintage photo
Klänning och rosett: Stormy Sky
Marken: Pumice stone
Skugga runt: Weathered wood
 
Några blommor och ett utstansat blad.
 
En liten vit klämma, som jag satt ett band i.
Klämman finns att köpa på Panduro.
I överkanten på motivet har jag
använt en die från Die-namics som heter Notebook.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeeelt ljuvligt kort!!! :)
Härligt med en scrapmara med. Låter riktigt kul

Kram kram Maritha

2015-03-08 @ 18:36:29
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Såååå underbart vackert kort du hann göra på er scrapträff:))Söt stämpel som du färglagt så fint:)Vackra papper och jättefin blomdekoration:)) De klämmorna är söta:))

Ha en fin dag:))
Kramizar Marie

2015-03-09 @ 11:43:36
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Supersöt liten Tilda. Enkelt och fint kort. Kram

2015-03-10 @ 20:54:29
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0