4 Mars -15 DT-KORT FÖR PYSSELDAGS

Idag visar jag ett DT-kort
jag gjort för
 Pysseldags.
 
Ett vänskapskort med en fin textstämpel från Pysseldags.
Jag har färglagt motivet med distresspennor.
Jag har använt följande pennor:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen & Scattered straw
Klänning, svamphatt och blomma: Victorian velvet
Marken hon står på: Pimice stone
Skugga runt motivet: Weathered wood
Blad och stjälk: Bundled sage
Prickar på svamphatten: Frayed burlap
 
Kika in i
för att se länk till stämpeln och fler närbilder.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nydelig kort:)
Klem Bente:)

2015-03-04 @ 09:28:25
Postat av: Maria

SÅ söt stämpel och de är så fint med filmstripparna =) kram

2015-03-04 @ 18:15:21
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Titti

Riktigt söt är stämpeln så kortet blir helt underbart med dina fina detaljer på det,
Trevlig Helg , Kram från Titti

Postat av: Cecilia

Vilka underbara färgcombo du har på kortet å jag gillar filmstripparna! Kramar

2015-03-07 @ 23:18:16
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0