30 Mars -15 Snigelpost

Ännu ett kort jag gjorde på träffen i lördags.
Här har jag också använt ett motiv av
äldre kollektion från Magnolia.
Älskar den här söta stämpeln,
önskar att de gick tillbaks till den här storleken på ögon.
De stora Magnolia/Pauline ritar dit nu gillar jag inte.
 
Magnolias söta flicka med kanin.
Jag har färglagt med distresspennor.
Jag har använt följande färger:
Hud: Tattered rose (torrchalk till kinderna)
Hår: Antique linen
Tröja: Victorian velvet
Byxor, hatt & kanin: Old paper (den bruna)
Skugga runt: Weathered wood
Marken: Pumice stone
I kanten har jag stansat med en die
från Die-namics,
den heter Notebook.
 
Ett par filmstrip (die från Die-namics) och ett litet ♥ som jag
stansat ut och stämplat i.
Mamma köpte die och stämplar i Norge
när hon var till fjällen förra veckan, och jag fick låna.
Lilla snurran högst upp är en die från Magnolia.
 
Snigelpost är en gummistämpel från
 
Den söta rosa spetsen bakom fjärilen
har jag köpt hos Scrap och Ting.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!
Vad fint kort! Håller med om ögonen gillar de små bättre. Var har du köpt Die-namics Notebook diesen?
Kram
Susanne

2015-03-30 @ 08:10:23
URL: http://www.pilgarden.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Men så vackert kort med en ursöt stämpel som du färglagt såååå fint:) Jag gillar oxå de stämplarna med mindre ögon! Vackert papper och dies har du oxå använt:))"Snigelpost" stämpeln var så söt:)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-30 @ 16:18:32
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Så sött konrt, den stämpeln är verkligen söt. Håller med dig om ögonen på de mya stämplarna, de är lite för stora. Det ger inte alls samma intryck som de äldre. Kram

2015-03-30 @ 19:43:40
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0