21 Mars -15 Nu igen....hm

Ja, nu är det dags igen......samma motiv
ännu en gång, hm ;)
 
Jag erkänner, jag har totalt snöat in på den underbara
digitala stämpeln Peggy från Mo Manning. :)
Du hittar henne HÄR
 
Visst är hon söt!
Älskar digistämplar, när man väl vill ha en stämpel
är den bara ett knapptryck bort ;)
Här har jag använt följande
distresspennor till färgläggningen:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen & Scattered straw
Ögon: Stormy sky
Klänning:Evergreen bough & Victorian velvet
Byxor och skor: Old paper
Skugga runt: Weathered wood
Marken: Pumice stone
 
Jag har gjort ramen och texten i Power point.
På alla blommor och lite på ♥ har jag målat
med Inka Gold, färgen Platinum.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Ja, nu förstod jag ingenting - klickade på länken vid ett par Karin-pippin och hamnade hos den här lilla godingen - men inte mej emot, så söt som hon är!!!
Förstår verkligen att du snöat in på henne!! Superfint kort och så vackert färglagt!
Men "var tog den stygga lilla pippin vägen - ingen son vet, ingen som vet....."

2015-03-21 @ 20:44:42
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Margareta

Nu ser jag vad jag gjort för fel - eller fel, men jag såg kortet med pippin på fb och klickade på länken - men det var ju ett gammalt kort från februari.....
Det var jag som fått pippi!!!
Kram!!

2015-03-21 @ 21:01:57
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Härligt när man fastnar så för ett motiv så man bara vill använda det hela tiden =) Hon är himla söt och passar till de flesta teman/kort. Snyggt komponerat kort =) Kram

2015-03-21 @ 22:24:24
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Förstår att du "snöat" in på den söta digistämpeln:))Kortet blev så fint med härliga papper och dekorationer:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-22 @ 15:27:06
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0