17 Mars -15 Gammelrosa Maja

Dagens kort har jag gjort med 
Majas gammelrosa fina papper.
 
Jag har satt både nätband och spets ovanpå.
Två sidor av mönsterpapperet syns,
ibland är det svårt att välja och man måste ha med båda.
Den lilla kanten med rosor längst ner på papperet 
använde jag till de små vimplarna i kanten.
 
Jag tror jag snöat in på det söta digimotivet från
Mo Manning, som heter Peggy.
Visst är hon söt!
 
Jag har färglagt med distress markers.
Pennor jag använt:
Hud: Tattered rose
Kläder: Victorian Velvet
De vita detaljerna har jag glittrat
med Wink of stella Brush.
 
Några blommor och ett silvrigt pärlband
tillsammans med några pärlstrån och halvpärlor.
Blommorna har jag målat på med Inka Gold.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga Larsson

Ja, det är lätt att "snöa in"....hon är ju sååå sööt....får se hur länge jag kan låta bli att köpa henne.
Kortet är fint som det brukar vara när du gör dem.
Kram
Inga

2015-03-17 @ 07:39:34
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart vackert kort med så fina papper och så den söta stämpeln som du färglagt så snyggt:))
De där nätbanden är så vackra tycker jag:)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-17 @ 12:44:41
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Romantiskt och fint kort. Fint med nätet bakom motivet och stämpeln är så söt =) Förstår att du gillar den. Kram

2015-03-17 @ 22:29:14
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0