11 Mars -15 DT-KORT FÖR PYSSELDAGS

Idag visar jag ett DT-kort
jag gjort för
 Pysseldags.
 
Jag har använt ett par stämplar från Pysseldags,
dels en gummistämpel
Kille som bi - gummi
och en digital textstämpel
Jag har färglagt med distresspennor.
Dessa har jag använt:
Hud: Tattered rose
Biets svarta detaljer: Pumice stone
Biets gula detaljer: Wild honey
Hjärtat: Festive berries
Skugga runt: Weathered wood
Marken: Pumice stone
På vingarna har jag glittrat med Wink of stella.
 
Kika in i 
för att se mer av kortet
och direktlänkar till stämplarna jag använt.
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Verkligen härligt kort , den är så söt biet.
Kram från Titti

Postat av: Anonym

OMG! !!! Hur gulligt som helst verkligen! :)
Kraaaaam Maritha

2015-03-11 @ 17:18:04
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel! Och jättesnygg svart ram runt motivet, och jättefint färglagt =) kram

2015-03-11 @ 20:26:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så sött litet bi:)Den diesen du använt under motivet var jätte snygg:))och texten var verkligen cool;))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-11 @ 21:35:35
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0