10 Juni -15 DT-uppdrag för Pysseldags

Idag bloggar jag som DT
för Pysseldags
 
Ciza gav oss i uppdrag att skapa ett kort
i en annorlunda färg mot för vi vanligtvis skapar.
Jag valde orange, för det gör jag väldigt sällan kort med.
 
är en gummistämpel, men finns även som digi.
 
Motivet är från Tiddly Ink
Jag har färglagt motivet med distresspennor.
Jag har använt följande pennor:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen
Kruka: Frayed burlap
Klänning och ♥: Abandoned coral
 
Kika in i 
för att se mer av mitt kort.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU har lyckats väldigt bra att få ihop färgerna på kortet även om du inte använder orange så ofta tycker jag =) Söt liten flicka och fin text. Kram

2015-06-10 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0