27 Juli -15 Sommartävling hos Moa Pyssel

Såg att Moa Pyssel har en sommartävling.
Man fick använda Lotta Notstrands fina digitala stämpel
om man var med, och det är klart att man vill ;)
 
Jag gjorde ett kort med en söt Bildmålarstämpel
som jag färglagt med copic.
Mönsterpapper från Bo Bunny.
 
Du hittar all info om tävlingen hos
 
Jag har skrivit ut digitala stämpeln ♥ Älskade ♥
på datorn. 
Motivet är färglagt med copicpennorna:
Hud: E11, E00, E000
Hår: E51, E43
Klänning: RV 95, RV 93, RV91
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Väldigt sött kort och fint motiv. Gillar den fina skylten och helheten med detta kortet. Du är en inspiration =) kram

2015-07-28 @ 15:09:25
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så sött kort med en söt liten tös:)Du har färglagt så fint:)Pappret var supersnyggt och jag tokgillade den lilla skylten:)) Vacker blomdekoration också:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-08-05 @ 20:44:39
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0