11 Juli -15 Turkos liten humla

Lilla humlan är såååå söt!
Jag gillar digitala stämplar,
det är perfekt att man själv kan välja
hur stora man vill ha dem.
I kanten av humlan har jag använt en die
som heter Notebook, märket är Die-namics.
 
Du hittar den digitala stämpel hos
Hon heter 
Jag har färglagt den söta lilla humlan
med distresspennor och vattenpensel.
Jag har använt följande pennor:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen
Turkos: Tumbled glass
Blomblad: Bundled sage
Skugga runt: Weathered wood
Marken: Pumice stone
På vingarna och de vita detaljerna har jag
målat med en glitterpenna som heter
Wink of Stella, men det syns tyvärr knappt på fotot.
 
I kanten en utstansad swirl och några få
små blommor.
Den fina kanten är utstansad med punchar
från Martha Stewart.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Denna stämpeln är helt underbar, den köpte jag med efter att ha sett den os dig =) Så härlig att färglägga och man kan med olika färger få den att se väldigt olika ut. Mycket fint kort. Kram

Svar: Kul att du gillade stämpeln, jag har använt den massor. Den passar till mycket, dop, barnkort och även till vuxna tycker jag.
Åsa/asamia

2015-07-12 @ 18:54:30
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååååå sött kort med en gullig stämpel som du färglagt sååå fint:))Vackra papper, dies och punchar. Vacker spets oxå:))

Må så gott
Kramizar Marie

Svar: Tack <3
Åsa/asamia

2015-07-12 @ 19:28:19
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0