17 Januari -15 Lånad stämpel

I väntan på att min egen ska komma i lådan,
fick jag låna den av en vän.
Jag har gjort ett rätt murrigt kort med dovt rosa och gröna färger.
Hittade min gamla QKdie med stjärnor,
som jag ville testa. Stansade ut stjärnorna i craft,
och även andra detaljer är i craft.
 
Lilla ugglan är en charm, som man både kan använda
på kort och till smyckestillverkning.
Några blommor och ett par blad jag stansat ut med dies
från Cherry Lynn.
 
Måste bara få berätta........
en FBvän skrev pm till mig mitt under stormen
när jag satt insnöad i Dönje i Bollnäs.
Hon hade hittat det här Cuttlebughjärtat jag letat sååååå länge
i en säljes scrapgrupp på FB.
Hon hade dessutom tingat det åt mig!
 
Nu här jag ÄNTLIGEN fått hem dem,
och nu har jag två hela hjärtan. 
Tänk vilka snälla människor det finns därute
i scrapvärlden.
Tusen Tack Petra för tipset!
♥ ♥ ♥ 
 
 
Tack för titten idag!
Hoppas vi ses snart igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Jätte vackert kort du gjort, gillade färgerna:))
Stämpeln var ju för söt och jätte fint färglagt:))
Urläckra olika dies och jag tokgillar dina vimplar, jätte fina:)
Men så kul att du fick tag på cuttlebughjärtat:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-01-17 @ 17:12:01
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, så snygga stjärnor! Älskar själv stjärnor, de kan man använda till det mesta =) Va roligt och snällt att vännen hittade och hjälpte dig med hjärtat. Det finns verkligen fina människor där ute =) kram

2015-01-18 @ 12:34:37
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann

Du dekorerar jättefint! Älskar det där nätet, är det en die? En sån skulle jag verkligen vilja ha :)

2015-01-31 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0