20 Februari -15 19-årsdag

Hipp hipp HURRA
för Matilda som fyller 19 år idag!
 
Min dotter Matilda fyller 19 år idag.
Tänk vad åren går.
Nu har jag inga små barn längre.
 
Den här stämpeln tycker jag påminner om henne,
men nu för tiden har hon färgat håret mörkt - och jag har färglagt stämpeln ljus.
 
Några rosor tillsammans med några halvpärlor.
Den lilla runda är stansad med en die från Magnolia.
Självklart fick jag dit en kakservett.....de saknas ju sällan på mina kort ;)
 
Matilda 19 är skrivet med bokstäver från ett ark från MME.
De innehåller massor av bokstäver i olika färger
för bara 49 kr.
 
Nu hoppas jag att min Matilda får en underbar födelsedag,
och att hon har nån plats över till kortet.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Grattis till Matilda på hennes 19-årsdag:))Vår Ted fyller 19 i April:)Nä, nu har vi inga "små" barn längre;)
Kortet du gjorde till henne blev sååååå fint:))Läckert när du lagt papprena på olika håll. Stämpeln är sååå söt och fint färglagt:)) Självklart måste din kakservett vara med;) Tokgillar dina tags:) Visst blir det läckert med sådana bokstäver, jag har köpt en hel del sådana ark nu:))

Må så gott och ha en skön helg:)
Kramizar Marie



2015-02-20 @ 13:00:41
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Mycket fint kort! Jättefint färglagd stämpel och läcker text till namnet. Alltihop är så fint, du får till helheten på dina kort så bra tycker jag =) kram

2015-02-21 @ 13:22:06
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Maritha

Åhhhhh det här är verkligen bara helt galet fint!!! Superduperfint! :) ♡

Kraaaaam

2015-02-21 @ 17:04:54
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0