15 December -15 Hittade en ny favvo...

 
Igår hittade jag en ny favvo.....
Visst är hon helt underbart söt! ♥
 
Det är en digital stämpel som heter Teddy Bea som jag använt.
Du hittar henne hos TeddyBoo
Mönstrade papper från Panduros små block.
De streckade kanterna har jag gjort med dies
av olika märken.
 
Färgläggning med copic.
Jag tycker alltid att rött är svårt, det
flyter ut och blir inte som jag vill. 
Samma gäller vilka pennor jag än målar med.
Suck.
Dessa pennor har jag använt:
W1,2,3
C3,5,7
R59,46,27
E70,71
YR23
Glitter på vita detaljer med Wink of stella
och ritat glitterlinjer i motivet med Gelly roll clear star.
 
Sugrör, blommor, pärlstrån, snöstjärnor och halvpärlor.
 
Tack till alla mina besökare,
det är så roligt med en liten kommentar 
så man ser vem som kikat in.
♥   ♥   ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättesöt nalle och så fint färglagt. Snyggt med de streckade kanterna du gör ibland på dina kort. Väldigt dekorativt =) Tack för din kommentar på min blogg. Kram

2015-12-15 @ 20:13:18
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0