14 December -15 Nallen från Nordpolen

En liten nalle från Nordpolen
fick pryda dagens julkort.
Mönstrade papper från nyaste
julpacken från Maja Design.
 
Nallen är en gummistämpel från
Jag har färglagt honom med distresspennor
på akvarellpapper.
Pennor jag använt:
Nalle: Frayed burlap
Stjärna: Antique linen & Scattered straw
Tomteluva: Festive Berries & Aged mahogny
Marken han står på: Pumice stone
Skugga runt: Weathered wood
Runt motivet har jag lagt en tunn sträng
Stickles glitter, färgen Platinum.
 
Ett par papperssugrör framför ett par tags
och bakom några blommor.
Kakservett bakom motivet.
Jag har stämplat med småstämplar i kanten
av motivet, de är från Magnolia och från ett ark
clearstamps som jag glömt märket på.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, denna nallen är ju bara för söt =) Väldigt fint färglagt. Kram

2015-12-14 @ 21:14:53
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0