13 December -15 Luciadagen

Lucia fick pryda dagens kort.
Lucia är en gummistämpel från Magnolia.
Mönstrat papper från Maja design.
Kakservetten har jag stansat ut med en die
från Cherry Lynn Design.
Stickles Platinum runt kanterna.
 
Färgläggning med distress markers.
Se min demo här:
Jag har använt dessa distresspennor:
Hud: Tattered rose
Hår: Scattered straw
Klänning: Weathered wood
Bandet och bären: Festive berries
Bladen: Moved lawn
 
Snurblomman har jag gjort själv.
Det finns även en demo på
hur jag skapar dessa blommor.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så gulligt Lucia kort:)Så söt stämpel som du färglagt så fint. vackert papper och din blomdekoration blev jätte vacker:) Gillade den kakservett dien:)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-12-13 @ 23:05:56
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken fin lucia och fint kort. Gillar kakservetten =) kram

2015-12-14 @ 21:16:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0