18 April -15 Loppispapper

När vi hade träff sist, hade några med sig loppis.
Jag fyndade några fina små papper,
som jag använde till det här kortet.
 
Motivet hade jag färglagt redan för länge sen, så det blev
ett snabbt kort.
Jag tycker det är bra att ha lite motiv färdiga, så man kan
skapa nåt snabbt om man har ont om tid,
eller vill komma igång snabbt.
Motivet är en digital stämpel från
Saturated Canary.
Motivet är färglagt med distresspennor.
 
Tre rosor och ett par swirlar jag stansat ut
med die från Cherry Lynn Design.
Ramen runt motivet är också av samma märke.
De har många fina dies.
 
Jag vill passa på att tacka för alla fina
kommentarer, både här och på Facebook,
och tack till alla som trycker gilla på mina kort.
Jag uppskattar det mycket!
Extra roligt när jag får kommentarer här inne,
för då kommer det ofta en mailadress eller blogg
som jag kan besöka och se vad fint ni skapar.
Det ger mig massor av inspiration!
♥ TACK ♥
Idag blir det en tur ut i solen,
skönt att det äntligen börjat bli vår.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Oh la la Åsa så fint kort i snygga färger
Trevlig Helg och kram från Titti

Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så fint kort du gjorde av "loppis papprena":))
Så läcker stämpel som du färglagt så fint:))
Visst är det härligt med våren:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-04-18 @ 22:24:30
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken söt lien flicka du målat. Ser ut som hon har en hel massa copicpennor hon vill måla hela världen med. Blev ett väldigt fint kort. Kram

2015-04-19 @ 12:41:18
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0