13 April -15 Laptoptjej

En liten tjej med egen laptop.
 
Det var inte så många av de nyaste Magnoliorna 
som jag föll för, men den här kunde jag inte
låta bli. Jag ringde Magnolia i tisdags och i fredags
när jag kom hem från jobbet hade hon kommit i lådan.
Snabb leverans, sånt gillar jag!
 
Jag är DT åt Pysseldags, och även från dem hade jag fått
ett kuvert med fina stämplar i fredags.
Dubbel glädje!
Jag ville direkt börja montera och använda alla stämplar,
och så blev det ett par kort av bara farten.
jag tog ordet #love och stämplade runt motivet.
Mönstrat papper från Majas senaste
6"block med babytema.
Finfina papper allihop, och man måste
inte använda dem till babykort ;)
 
Kika in här på onsdag också, då visar jag mitt DT-kort för
Pysseldags med de fina stämplarna. 
Då har jag använt flera av dem.
 
 
Nu har jag hängt ut tvätt
för första gången i år.
 
 
 
Grafik från Lalla
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awwwww den var riktigt söt!! Härligt kort! Gillar lilla #stämpeln :)

Kram kram
Marithaskortochscrap.blogspot.se

2015-04-13 @ 13:16:35
Postat av: Maria

Va söt hon var med datorn och snyggt med det sydda på kortet =) kram

2015-04-13 @ 20:30:36
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Susanne

Oh så fint. Har försökt att beställa den stämpeln men det verkar vara något tok på deras webbutik så jag får försöka igen. Magnolia stämplarna är så kul att färglägga.
Kram

2015-04-14 @ 11:58:20
URL: http://www.pilgarden.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Jätte gulligt kort:) Läcker stämpel som du färglagt så fint som vanligt:)) Snyggt när du sytt runt kanten:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-04-14 @ 12:58:35
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Elinor

Så fint kort. Förstår att du föll för den här stämpeln! Så snyggt med sydda kanter måste nog försöka prova med det!
Kram!

2015-04-16 @ 11:33:50
URL: http://www.elinorsanglert.blogspot.se/
Postat av: Frida

Så fina kort du gör! Jag hittade inte heller så många jag gillade av Magnolias nyaste stämplar men när jag ser vad du har gjort så gillar jag dem allt mer, riktigt fint! :) Tänkte höra om det fina spetsmönstrade papperet du har där bakom, det smala - har du stansat ut det med en stans eller en die och i så fall vilken? Väldigt fint var det i alla fall!

Jag har precis startat en ny scrapbookingbutik online - honeybunny.se och skulle behöva lite expertråd från någon duktig som dig. Om du har tid och lust så får du jättegärna kika in på vår sida och ge lite feedback om vad du tycker om våra produkter, om du saknar något eller om du vet några produkter/märken som du skulle vilja se i vårt sortiment. Som tack för hjälpen så skulle jag vilja ge dig 20 % rabatt på ditt första köp. Maila mig dina tankar på så skickar jag dig din rabattkod :)

// Frida

2015-04-19 @ 21:10:51
URL: http://www.honeybunny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0