10 September -14 Kaninen och hunden

När jag och mamma var i London på Scrapmässan
Ally Pally, hittade jag ett favoritstånd bland alla andra.
Lilly of the Valley
De hade precis min smak på stämplar och kort.
Korten var välgjorda med massor av fina detaljer, och stämplarna
söta och fint färglagda.
Vi hittade inte så många andra stämplar som vi gillade
på den mässan tyvärr.
Tur Lilly of the valley fanns där iallafall.
 
Jag har färglagt söta ninen och hunden med distresspennor.
Runt motivet har jag stansat med en die från Spellbinder.
 
Jag har klippt remsor av mönsterpapper ur samma 6"block.
Klippte sen de nedre kanterna som vimplar.
Jag har inte så många detaljer på kortet,
för att inte dölja vimplarna. 
 
I övre kanten ett par tags, och i den nedre några bokstäver
så att det blev ett grattiskort.
Vi får se vem som får detta kort när hon/han fyller år.
Passar nog bäst till ett barn, tror jag.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Mmmmm! Godingar! Och fina papper!! Snyggt!!
Kram!!

2014-09-10 @ 08:10:54
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Super fint kort du gjort:) Söt stämpel och det blev så läckert med vimplarna, me like:))härliga papper också:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-09-10 @ 09:45:12
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maritha

Åhhh så fint kort. Gullig stämpel och som alltid snyggt ihopsatt. Gillar verkligen ADU kortet här under med. Superduperfint! :)

Kraaaaam

Postat av: Maria

Vilket underbart gulligt kort! Älskar den söta stämpeln och den fina dien du använt för att skära ut stämpeln har en jättefin bord. Kan man använda Spellbinder dies i en Cuttlebug? Vart kan man hitta Spellbinderdies, har du något bra tips på en webbutik? Kram

2014-09-10 @ 20:53:21
URL: http://www.iazscraprrom.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jättesött kort med en sååå gullig stämpel.
Kram

2014-09-14 @ 10:31:32
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Titti

Så gulligt kort med de söta motiv som finns på LOTV älskar dem, tycker om vimplarna oxå.
Trevlig kväll , kram från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0