8 Oktober -14 Bollnästräff förra helgen

I lördags for jag och min mamma/ MormorMargareta
till Bollnäs och var med på en scrapträff i Dönjegården.
En superfin träff med trevliga människor och massor
av gott fika och god mat, kul utmaningar och lockande loppis.
En perfekt lördag alltså!
Tänkte visa ett av korten jag skapade på träffen.
 
Man skulle skapa ett kort och inspireras av en bild.
Jag valde att inspireras av blomman och färgerna på bilden.
Kan tyvärr inte visa bilden här, för jag fick den inte med mig hem.
De var iallafall en bild av en blomma, och färgerna gick i lika, grönt och rosa/cerise.
 
Den lilla elefanten har jag köpt hos
som ligger här i Bomhus/Gävle nu för tiden.
Perfekt när man vill handla på nätet och slippa frakten.
Motivet är färglagt med distress markers.
I kanten en liten vimpel med texten Grattis. Jag har lånat mammas stämpel,
och den är köpt hos Inkywings.
Hon har massor av fina texter som passar perfekt till kortmakeri, 
eftersom de är små och lagom till kort.
 
Mamma hade med sig ett ark med hjärtan, 
som jag fick klippa ett par bitar av.
Det var bra, för motivet hamnade lite snett och nu
syns det inte lika mycket.
Tur man kan rädda en del ibland.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie L

Så sött!

2014-10-08 @ 15:40:23
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Jessica

Jätte fint kort, och tack för dom fina orden om träffen :-)

2014-10-08 @ 19:26:31
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel och hjärtana blev jättefina på kortet. Kram

2014-10-08 @ 19:35:43
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Anna

Wow så fint!! Härliga färger.. Smart med hjärtanen!!

Kram Anna

2014-10-08 @ 20:17:41
URL: http://annaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Katja W

Superfint kort!!! Nu har jag lyckats trycka på knappen "följer " din blogg så lärde jag mig nånting om bloggar idag! Ser fram emot nya inlägg!😊

2014-10-10 @ 08:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0