30 November -14 Kramkort i turkost

Kramkort i turkost,
som omväxling till julkorten.
Jag hittade glada papper i turkosa färger
när vi hade mässa i Gävle nu i höst.
De stod i en realåda, 
sånt är bra!
Hittade tre stycken som hörde ihop, så jag slog till.
 
 
Motivet är en äldre Magnolia.
Lite mer lagom stora ögon för min smak,
och fina detaljer.
Hon är färglagd med distress markers.
Koftan har jag lagt ett lager glitterStickles på.
 
Turkosa rosor och några vita blommor
som dämpar det hela.
Kanten med ♥ är stansad med en punch från EK Sucess
som heter Arrow.
Verkar som de har utgått, för det är svårt att få tag i den nu.
 
Kram är skrivet med foambokstäver från Panduro.
Jag gillar storleken är dem, de passar perfekt till kort.
Bakom motivet sitter en stor kakservett.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart vackert kram kort med jätte vackra papper:)) Stämpeln har du färglagt såååå fint, som vanligt:))Alltid lika inspirerande att kika in till dig:))

Ha nu en skön första advent
Kramizar Marie

2014-11-30 @ 12:02:08
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: joy

Det var ett fint kort.Turkos är en fin färg som jag gillar Köpte nyss en turkos penna, har inte hunnit testa den än.
Kram

2014-11-30 @ 15:10:50
URL: http://joytillsammans.blogspot.com
Postat av: Maria

Härligt somrigt kort, som lättar upp i mörkret som är nu =) Jättefin stämpel och fint färglagt. Kram

2014-11-30 @ 21:34:15
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0