16 Mars -14 Vänskapspost...

Söndag, en underbar dag med solsken och klart väder.
Jag måste försöka ta mig från scrapbordet och komma ut i solen idag,
det vore skönt med en promenad.
 
Ni som känner mig, vet att jag älskar hÄnglar & stÄnglarstämplarna.
Jag är så ledsen över att inte Marie skapar några stämplar längre,
jag skulle bli SÅ glad om det kom en ny kollektion.
Jag plockar fram mina hÄnglar och gör ett kort lite nu och då,
och idag fick den här fina flickan med det stora ♥ vara med på kortet.
 
Jag har satt en liten vänskapspost-stämpel i ena kanten.
Jag har designat stämpeln själv, och det finns några ark
kvar av mina stämplar.
Om du är intresserad finns de att se om du klickar HÄR
All info finns där om hur du beställer egna av dem.
 
Några blommor och en liten fin detalj med guldig knopp som jag fyndade hos
Engströms när de hade outletmässa i Avesta förra helgen.
Hjärtat är utstansat med en die från Magnolia.
Den har jag köpt hos 
 
Motivet är färglagt med distress markers.
Runt motivet har jag stansat med en die som heter
 
Tack för att du kikade in hos mig idag,
nu ska jag starta dagen och ge mig ut i solskenet.
Hoppas du får en fin dag.
♥   ♥   ♥   
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Supergulligt med otroligt fint målat motiv och många fina detaljer!
Kram

2014-03-16 @ 11:48:18
URL: http://kreativgegga.blogspot.se
Postat av: Margareta

Åh ett så superfint kort!! Jag älskar ju också hÄnglar-Maries godingar! När sen du har färglagt blir det ju extra fint!!
Den där hjärtedien måste jag få låna nån gång ;-)
Kram!!

2014-03-16 @ 14:33:03
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Cath.

Ett sånt underbart kort! Gillar också hÄnglarna, har många och nu när jag gör om min stämpelförvaring från kaos till ordning så har jag fått syn på dem igen, kommer nog ett kort här också vilken månad som helst ;)
Alltid så inspirerande att kika in hos dig!
Kram.

2014-03-16 @ 22:10:32
URL: http://cathspyssligaliv.blogspot.se
Postat av: Carina

Underbart kort. Stämpeln är så söt.Tack för all inspiration.
Ska sätta mig och göra ett vänskapskort:)) kram

2014-03-17 @ 07:56:41
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååå gulligt kort med den söta lilla hÄngla stämpeln
och du har färglagt den sååååå fint:))Den där Spellbinderdien är så läcker:))Och hjärtedien var sååå fin också:))
Dina egengjorda stämplar tokgillar jag:))Har ju nästan alla själv också;)

Må så gott
Kramizar Marie

2014-03-19 @ 09:56:02
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0