6 Juni -14 Birthday wishes

Ibland blir man mindre nöjd än annars.
Jag har ju ibland fått frågan om inte jag misslyckas nån gång,
och självklart är det så.
Just det här kortet har jag inte velat visa - just för att jag inte alls är nöjd med det.
Nu får ni se det ändå *hm* för att visa att jag inte alltid lyckas.
Jag tycker att mönsterpapperna tog över motivet, så det knappt syns.
För många blommor och för många färger......
 
Jag har gjort egna snurrblommor av sidorna i en bok.
Just blommorna är nog det enda jag är nöjd med på det här kortet.
 
Det är inte alltid man får till det, och man får väl tänka.....
det är bara papper - släng och börja om ;)
 
Tack för idag, imorrn lovar jag att visa nåt finare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Ditt kort är långt ifrån misslyckat, läckert med dom vackra papperna och den söta stämpeln.
Ha en trevlig helg!
Kram!

2014-06-06 @ 10:54:31
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Inga

Motivet är fint målat...tycker om den lilla texten...blommorna du gjort....men det blev för mycket tillsammans...det är inte DU.
Önskar dig och de dina en fin helg
Kram Inga

2014-06-06 @ 11:56:48
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Margareta

Jag tycker kortet är fint - även om det inte är precis i din stil!
Att du lagt en kakservetten bakom motivet och målat tulpanen gul - utanför den övriga färgskalan tyckte jag gjorde att motivet inte drunknade!!
Blommorna, färgläggningen och den söta textetiketten med sin fina ram är andra detaljer jag gillar!!
Jag vet nån som fyller år i sommar och skulle bli såå glad över det där kortet - aldrig slänga!!!
Tycker ju själv att det är utmanande ibland att försöka mig på kort som inte riktigt är "jag" - tyckte du lyckades med det den här gången och att resultatet blev fint!!
Kram!!

2014-06-06 @ 12:10:15
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, ibland är man inte alltid nöjd.. Men jag tycker också kortet är fint.. Finns ju alltid något som är lyckat även fast drh inte alltid lyckas som helhet.. Fint målad stämpel. Och sött med texten som en prisrosett!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Anna

2014-06-06 @ 22:14:52
URL: http://annaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Motivet du målat försvinner visst lite bland blommorna, men jag tycker ändå det är fint och färgstarkt kort, inte misslyckat =) Kram

2014-06-07 @ 07:59:35
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0