26 Juli -14 Tilda, tilda...

Jag älskar denna lilla Tilda med fina snickarbyxor.
Nu har jag färglagt henne i blått.
 
Det är så varmt här, så jag orkar inte scrappa ens.
Bjuder iallafall på ett kort jag fått till under veckan som gått.
 
Förra veckan jobbade jag, och det var så varmt att det var olidligt.
Spelade ingen roll om vi var inne eller ute, det var lika varmt överallt.
Gällde att pytsa i barnen vatten hela tiden, och se till att
de var i skuggan lite också.
 
Nu börjar min semesterperiod nummer två, och det ska bli
så skönt att kunna välja var man vill vara beroende på vädret.
I en sval bil, eller i en pool......idag valde vi ett köpcentrum.
Helt perfekt, för de hade nog AC därinne.
Blev en hel del shoppande på rean. KUL!
 
Jag har färglagt henne med Distress markerpennor.
Jag använde den blå färgen Stormy sky till byxorna,
och den bruna Old paper till skorna.
 
Några rosor och pyntbär från en ljusmanchett tillsammans med
några blad som jag stansat ut.
Mitt favorithjärta i kanten ovanpå tagsen.
Jag har fortfarande inte hittat nån butik som säljer de diesen.
Det är två dies i setet och det är av märket Cuttlebug, om nån 
hittar får ni gärna tipsa var jag kan köpa dem. En av mina är trasig.
Som tur är har jag lånat min mammas så länge.
 
Ha det bra i sommarvärmen.
På måndag kan du se mitt DT-kort för Scrappweb härinne.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Å så söt hon är och så ljuvligt färglagd!! Hela kortet gillar jag: fina papper, snygga stansar och dies har du använt och din blomdekoration är såå snygg!! Och så ditt prickiga hjärta som pricken över i!!
Ha en skön semester!! Kram!!

2014-07-26 @ 22:18:30
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Veronique

For et nydelig kort du har laget :)

Ha en fin søndag!

Klem!

2014-07-27 @ 11:45:09
URL: http://snuppisblogg.blogspot.no/
Postat av: Onkis

Snyggt färglagd i fina färger.
Va härligt med sememster :) Njut, pysselrummet finns kvar när värmen försvinner :)
Kram!

2014-07-27 @ 17:07:34
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart ljuvligt kort, me like:)) Mycket söt liten Tilda som du färglagt såååå fint:))Vacker blomdekoration och dina läckra tags är såååå snyggt:))
Här har det också varit olidligt varmt länge. Men igår och just nu så fullkomligt vräker det ner regn och blixten och åskan är samtidigt, så vi är mitt i.
Skönt med regn men lite kusligt när det åskar så hårt. Vi får väl se om vi får behålla strömmen;)
Hoppas du har en skön och fin semester:)) Här jobbar vi på med grabbens hus, puh!! Kul men jobbigt;)) Nu håller jag på och målar bräderna till fasaden, och många är det ju med.
Nu ser jag att datorn snart lägger ner, får ladda den igen när åskan är över!

Må nu så gott och var rädda om varann
Kramizar Marie

2014-07-27 @ 17:33:59
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Zora

Ser att de att dina hjärtsignaturer kommit tillbaka ige :) Härligt kort med fina detaljer.

2014-07-27 @ 18:23:22
URL: http://lofquisten.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilken söt Tilda! Smart att använda bären från en ljusmanschett =) Ibland hittar man material lite överallt som man kan scrappa med =) kram

2014-07-28 @ 21:57:15
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0