4 April -14 Du finns i mina tankar...

 
Jag har en fd arbetskollega som precis mist sin man
efter en lång tids sjukdom.
Hon finns i mina tankar mest hela tiden, jag lider med henne
och hennes familj. Nu har jag lagt ett kort i hennes brevlåda för
att hon ska veta att jag tänker på dem.
Då passade den här fina flickan från Weestamps bra, tycker jag.
Hon är som en liten ängel som kommer med lite blommor.
 
Motivet är från Wee stamps.
Det är en digistämpel som jag har färglagt med distresspennor.
Sen har jag använt en Cherry Lynn design-die för att
skära ut den runtom.
Texten har jag skrivit ut på datorn.
 
Mönsterpapper från Bildmålarna.
Jag har använt Marianne designs die med fjärilar.
Alla kanter är distressade och chalkade med brunt.
 
Några blommor och blad i hörnet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Så vackert kort det blir säkert uppskattat till din vän.
Kram Ulla

2014-04-04 @ 16:08:19
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Anki Åsman

Vilket fantastiskt fint kort du gjort till din vän! Alla sätt som man visar omtanke på bär den som har det svårt.

2014-04-04 @ 22:39:13
Postat av: Margareta

Helt underbart kort! Din vän kommer att uppskatta det mycket!!
Kram!!

2014-04-05 @ 01:07:23
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Johanna "pojjo"

super fint. du är fantastiskt duktig :D

2014-04-05 @ 02:19:12
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Camilla

Sååå sött kort du gjort till din fd kollega. Det värmde såklart jätte mycket. Fint gjort av dig.
Ha en fin kväll!
Kram

2014-04-06 @ 21:01:02
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hej, Jättefint kort som kommer bli uppskattat. Vill bara fråga vart du får dina olika typsnitt ifrån när du skriver ut text och hur du får raderna så nära... jag får alltid så långt mellan raderna när jag blandar olika typsnitt och storlek. Trevlig kväll. Med vänlig hälsning Pernilla

2014-04-06 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0