18 Oktober -13 DT-kort för Momas lil´shop of stamps

 
Det var ett tag sen jag gjorde ett DT-kort för
Momas lil´shop of stamps
men nu är det dags igen.
 
Jag har gjort ett julkort med Maja designs julpapper från ett annat år,
vet inte om de släpptes förra eller förrförra året - hittade dem i mina gömmor.
 
Närbild på motivet.
 Motivet "Julros med kulor" är en digistämpel.
Jag har färglagt med Distress Markerpennorna.
Om du vill se hur jag färglägger, kika på min demo om distresser på Youtube
 
 
Kika in hos
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Gokväll Åsa!
Sååå vackert julkort:)) Motivet var vackert och som vanligt sååå snyggt färglagt:)) Vackert blomarrangemang och ditt lilla prickiga hjärta....så sött:))

Ha en fin helg
Kramizar Marie

2013-10-18 @ 21:13:44
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Jättefin julstämpel och så fint färglagd som vanligt =) Snygga swirlar på kanten. Kram

2013-10-20 @ 10:14:19
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0