3 Maj -13 Grattiskort...

 
Grattiskort med en fin liten text,
som passar perfekt till kortmakeri.
 
 
 
Jag har köpt texten i ett textark hos
 
 
Stämpeln är en hÄnglar & stÄnglarstämpel.
Färglagd med Distress markers.
Se min demo HÄR
 
 
Några rosor och en fin kvist som jag stansat ut med
en die från Marianne design.
 
 
Den stora glitterstenen har jag köpt på scraploppis
av Alva 6 år, min scrapväns barn.
Tur hon kom förbi vår träff förra helgen och sålde lite fina saker.
 
Tack för titten, och jag hoppas vi ses imorgon på
Gävle scrap och stämpelmässa!
Varmt välkommen!
 
 
Demonstrationer under dagen:
Kl. 12.00 3D-kit - Weralena
kl. 12.30 Gör enkla kuvert - Annelie och Miansscrapbookpyssel
kl. 13.00 Påskort - Scrapdraken
kl. 13.30 Ljus med Servettmotiv - Nettans scrapbooking4you
kl. 14.00 Färgläggning med Distress markers - Asamia
kl. 14.30 ATC projekt - Kreativa Ting
kl. 15.00 Blomsterdekorationer - Lilla PysselInger
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Så vackert kort och underbara färger.
Kram Ulla

2013-05-03 @ 21:41:24
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Wow! sååå gulligt kort du gjort. Super söt hÄngla stämpel och du färglägger ju såååå snyggt:))Fina
papper & dekorationer har du också använt:)) Söt sten du köpte:))

Ha nu en jättebra dag imorgon:))
Kramizar Marie

2013-05-03 @ 22:02:12
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Va många härliga fina stämlpar det finns från hänglar och stänglar. Är de digitala eller "vanliga"? Kram

Svar: hÄnglar & stÄnglar är ett stämpelmärke i gummi som tyvärr inte säljs längre av företaget som tillverkar dem. Man får leta på tradera, FB osv efter begagnat.
Åsa/asamia

2013-05-04 @ 08:40:56
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0