10 Maj -13 Mina stämpelark...

 
 Jag har gjort egna stämplar.
Jag har några ark kvar till försäljning.
Jag har använt stämplarna på flera av mina kort i bloggen,
kika där för att få inspiration hur man kan använda dem.
 
Arken är omonterade (gummistämplar) och innehåller 6 st stämplar/ark,
varje stämpel är ca 2,5 cm i diameter.
Jag säljer dem för 130 kr/ark
(plus porto 12kr om det ska skickas)
Jag säljer dem endast i ark, inte styckevis.
 
Hör av dig via mail ifall du vill köpa.
aasamia(@)hotmail.com
(ta bort ( ) när du mailar)
 
Poststämplar
 
Grattistema
 
Högtidstema
 
Slipsarket

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Tokgillar ju dina stämplar, har ju nästan alla:))
Är så kul att använda dem:))
Ha en fin Fredagskväll:))

Kramizar Marie

Svar: Jag är så glad Marie att du gillar mina stämplar! Kul att du gillar att använda dem.
Åsa/asamia

2013-05-10 @ 20:17:03
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0