26 Juli -13 Turkost grattiskort...

 
 
Här visar jag ett turkost grattiskort med en söt
stämpel från Mo Manning
Hon ingår i ett set med flera stämplar.
Mönsterpapper från Panduro.
 
 
Jag har färglagt motivet med Distress Markers.
Jag har en demo på Youtube om du vill se hur jag färglägger.
Klicka HÄR så kommer du direkt dit.
 
Dien runt motivet hittar du hos Porslinsblomman/Scrappweb
Om du inte vill leta, så heter dien Floral ovals, och du har en direktlänk till dien
 
Grattistexten har jag satt på små lappar.
Det var länge sen jag gjorde så, men fick tillbaks idén när
jag surfade runt häromdagen.
I kanten av kortet har jag lagt en utstansad kant.
Till den har jag använt en stans från EK Sucess.
tyvärr står det inte på den vad den heter.
 
I högra kanten har jag stämplat med en poststämpel
på craftpapper, och sen använt min fina Flourish edge punch.
Jag älskar den och tycker den är väldigt användbar.
Du kan köpa dig en egen om du vill, du hittar den
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysselokiga Marie

Gomorron Åsa!
Ett Mycket vackert kort du visar idag:)) Stämpeln är ju för söööt och så läckert färglagt:)) Läckra dies du använt och "mustach" stansen är ju så användbar:)) Så fint med brunt och turkost:) Du är sååå duktig:))

Tidigt i morse så öppnade sig himlen med regn och åska, den var välkommen:) Vi har haft det så varmt och kvavt ett tag. Om en stund ska jag köra och hämta min brors dotter uppe på Skavsta flygplats. En resa på 50 mil. Så där går väl halva dan;))

Hoppas du får en härlig dag:) Hoppas din rygg är bättre också:))

Kramizar Marie

2013-07-26 @ 08:34:56
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, det är så fint med turkost och brunt ihop och den söta stämpeln är ju bara så härlig. kram

2013-07-26 @ 09:23:48
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Carina

Snygga färger och så söt lite tjej. Kram

2013-07-26 @ 09:51:03
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: lenislenis

Underbart kort!
Underbar stämpel!
Gillar hur du satt grattistexten på pappersremsor - det ska jag lägga på minnet o lifta ;)

2013-07-27 @ 02:35:59
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Iffa

Stämpeln är så söt =) och gillar verkligen ditt sätt som du satt grattis på, supersnyggt!!!!
Kram Iffa

2013-07-27 @ 16:16:57
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: snojbi

Görsnyggt med grattisflikarna och bilden är ju bara såååå söt

Kraaaam

2013-07-27 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0