20 Juli -13 Turkost och gult....kärlekspost påväg

 
Turkost och gult.
Även idag bjuder jag på lite andra färger än jag brukar.
 
Ett kort med turkost tema.
Mönsterpapper från ett Whimsy stamp-block och från ett Panduroblock.
Kakservetten har jag stansat ut med en die från Cherry Lynn.
 
Motivet är en digistämpel från Mo manning.
Jag har färglagt henne med Distress Markers.
I håret och på kläderna har jag lagt små tunna linjer glitter
med en penna som heter Gelly Roll "Clear star" av märket Sakura.
Jag har köpt den hos Hannas Pysselstuga.
På vingarna har jag lagt ett lager glitterstickles " Star Dust".
 
Kärlekspost är min egen stämpel, du kan köpa egna om du vill.
Du hittar all info HÄR
I några dagar till har jag rea på stämplarna,
det kan du läsa om HÄR
Bakom kärlekspostmotivet har jag satt en liten rund
som jag stansat ut med en die.
 
En turkos blomma ihop med ett par fina swirls som jag stansat ut.
Mönsterpapperet är stansat med Arrow från EK Sucess.
 
 
 
Kom ihåg att besöka vår Scrapmässa i Gävle i höst.
 
 
 
Företag som kommer till oss i höst:
*Nettans scrapbooking4you
*Mikaelas Scrapin
*Helihak
*Scrapdraken
*Scrapfabriken
*Kreativa Ting
*Scrapbutiken
 
Demonstrationer:
12.00
12.30 Embossade stora tags - Nettans scrapbooking4you (Lilla PysselInger)
13.00
13.30
14.00
14.30
 
Varmt välkommen till oss i höst!
Jag hoppas vi ses.
För att se bilder från vårens mässa, kika HÄR
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Det blev kanonsnyggt det här kortet (också)!! Kul att vi letade bland dina papper åt mig så du hittade Panduroblocket 😉
Diecuten bakom din fina kärlekspoststämpel är jättefin - ska komma ihåg det!!
Kram och tack för en trevlig dag igår!!

2013-07-20 @ 15:06:50
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Camilla

Jätte fint kort och vilken gullig stämpel:)
Lika fint färglagt som vanligt.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram

2013-07-20 @ 21:14:51
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart vackert turkost kort du gjort, jag gillar turkost:)) Digistämpeln är så söt och såååå fint färglagt:))gillade dina fina swirls:)) Du är så duktig:)) Hoppas din rygg är bättre:))

Ha en fin Söndag
Kramizar Marie

2013-07-21 @ 10:29:18
URL: http://mariespysseslida.blogg.se
Postat av: Maria

Jättesöt stämpel och gult och turkost gifter sig verkligen med varandra =) Fin kakservett med. kram

2013-07-21 @ 11:06:15
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Gertrud

Hej Åsa, vilket gulligt kort. Tycker mycket om färgerna och du är så duktig på att färglägga. Du ska veta att följer dig överallt men har inte haft ork o tid att kommentera. Men du veta att gillar det du gör :)

2013-07-21 @ 17:57:54
URL: http://gertrud-olofsson.blogspot.com
Postat av: snojbi

Åhhhhh såååå jättesött

2013-07-22 @ 21:31:59
URL: http://snojbi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0