14 Januari -13 Mitt i lunchen....

Mitt i lunchen på scrapträffen,
ringde telefonen och jag fick beställning på två dopkort
som skulle vara klara till dagen efter.
Snabba ryck, men jag fick till ett par kort.
Eftersom de är till samma kille, ville de ha dem lite olika.
Jag hoppas de blev nöjda.
 
Här är ett av korten:
 
 
Jag har använt en digi från
Carinas Freebiesida
 
Papper från Bildmålarna och texten på sidan
av motivet är utskrivet på datorn.
 
 
Motivet är färglagt med Distress markers.
Jag har använt Stormy sky till kläderna,
Old paper och Walnut stain till skorna, old paper till snutten.
Glitterstickles till tröjans ränder.
 
 
Lite blommor och blader, och så namnet på kanten.
 
Imorrn visar jag det andra dopkortet.
Välkommen åter!
 
* * * * * * * *
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Så gulligt dopkort snygga blå nyanser.
Kram Ulla

2013-01-14 @ 14:56:39
URL: http://ulasscraprum.blogspot.se
Postat av: Margareta

Det blev verkligen jättegulligt!! "Du kan du!!!" brukar jag ju säga och det är såå sant!!
Åh så glada de måste ha blivit - både beställaren och barnets föräldrar !!
Kram!!

2013-01-14 @ 15:46:05
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Iffa

Väldigt gulligt kort du gjorde, vad gulligt av dig att direkt sätta tänderna i ett kort på så kort tid =)
Väldigt gulligt namn på barnet tycker jag och gillar den blåa tonen du använt!
Kram Iffa

2013-01-14 @ 18:10:45
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0