14 Augusti -13 ♥ L*O*V*E ♥

 
Tänkte visa ett kort med en fin LOVE-bingobricka.
Jag gillar bingobrickor, tycker de är så användbara.
Jag har hittat flera olika som man får skriva ut
gratis från olika bloggar.
 
Mönsterpapper från ett litet 6" block, och några spillbitar.
 
Magnoliamotivet har jag köpt hos Hannas Pysselstuga.
Det ingår i den nyaste serien "Magnolia sea breeze"
De runda stämplarna med sommar är min egen design.
Om du vill köpa av mina ark, hittar du all info
på den här LÄNKEN
 
Fjärilsbården har jag stansat ut med en die från Joy craft.
Lilla frimärket hittade jag på en loppis i somras.
 
Några blommor och ett par bruna swirlar som blad.
Snurrblommorna har jag gjort själv av kaffefilter.
 
Tack för att du kikade in idag,
jag hoppas jag kunde inspirera dig till lite scrap.
 
Idag slutar jag tidigt, så det blir nog en liten
shoppingsväng i eftermiddag.
Lilla Greta som Lalla på Bildmålarna ritat är väl passande ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stephi

vilket ljuvligt kort och bingobrickan är riktigt fin.
Kollat ner i bloggen och oj vad fina alster.
Hoppade du haft en fin sommar

2013-08-14 @ 20:39:53
URL: http://stephis-kort.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack för din fina kommentar på min blogg.. Ja, hösten närmar sig med stormsteg, så snart blir det nog lite mer pysseltid.. :)

Vilket underbart kort du visar här.. Jag älskar ju rosa och prickigt. Så det är verkligen ett kort i min smak.. Fint med bingobrickan.

Kram Anna

2013-08-15 @ 05:45:26
URL: http://annaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Margareta

Härligt att du hittat ett fint prickigt papper igen - vi gillar ju prickigt!!
Hela kortet är ljuvligt med en så söt liten Tilda och dina underbara snurrblommor - jag ska försöka mig på att göra såna idag!
Ha det gott! Kram!!

2013-08-15 @ 10:34:25
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maritha

Riktigt fint kort och jag håller med,ursnyggt och skojigt med bingobrickan. Måste nog testa det jag med. Lämnar sidan härligt inspirerad. :) ♥

Kraaam

Kraaam

2013-08-15 @ 11:24:56
Postat av: Carina

Jättefint kort. Snyggt med prickigt och bingobrickan.Kram

2013-08-16 @ 07:16:05
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Såååå vackert kort:) Jättefint med bingobrickan:)
Gulligt med det prickiga rosa pappret, me like:))
Stämpeln är som vanligt såååå fint färglagt:))
Läckert med bandet längst upp och på sidan:)) och den fjärilsdiesen.....vill ha!!!:))
Man blir sååå inspirerad av dina kort:)) Jag satt igår kväll och scrappade.... började med mitt första julkort:))) och ett kort till min pappa som fyller 84 år idag:)))
Nu om en stund ska vi åka och bygga på Kim´s hus:))))
Tack för kramen;))

Ha en fin helg
Kramizar Marie

2013-08-17 @ 09:02:00
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Elisabet

Ett jättefint kort med många fina detaljer att titta på.
Gillar dina snurrblommor, det finns i planerna att jag ska testa att göra sådana själv.
Förstår dock inte vart tiden tar vägen... Känns som att det var alldeles för länge sedan jag scrappade nu.
Stor kram till dig och tack för inspirationen!

2013-08-17 @ 11:56:05
URL: http://www.elisabetsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0