30 November -12 Packat fullt med pennor....

 
Tösen har packat fullt med pennor
i sin kappsäck. Jag undrar om hon ska dra
på scrapträff, eller om det bara är till scrapbordet för att måla ;)
 
 
Stämpeln är en digistämpel från
Saturated Canary.
Eftersom motivet blir lite stort, brukar jag riva kanten
för att få plats med lite dekorationer.
 
 
 
Ibland känner jag att jag skriver lite för mycket till bilderna,
och ibland tycker jag att det kanske blir för lite........
Jag vill veta vad DU tycker, ska jag skriva vad jag färglagt
motiven med, eller ser du det ändå?
Vill du veta vilka dies jag använt och vad stämpeln heter?
 
 
 
Ofta använder jag saker som legat hemma i mina lådor
länge, ibland flera år. Det kan va svårt att komma ihåg var jag
fått tag i vita tags, just den dien......bandet eller spetsen.
Jag försöker hjälpa till så gott jag kan - så fortsätt fråga
om det är nåt du funderar över.
Jag lovar att svara så gott jag kan.
Jag brukar skicka ett mail, ifall den som frågar anger den.
Jag gillar att få den kontakten med mina läsare.
Jag är så GLAD att du vill komma hit och kika,
och jag hoppas det ger dig nåt att se vad jag skapat.
 
Tack för att just DU kikade in idag!
Välkommen åter!
 
♥ ♥ K R A M ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Inga

Ett fint kort idag också!
Speciellt om det är nya dies...(gillar att lifta såna *ler*)...kul med färger..men inte nödvändigt!

Önskar dig och fam.
Fin 1:a Advent
Kram Inga

2012-11-30 @ 07:24:33
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: bili

Fint kort med sött motiv i milda toner :) Jag vill gärna läsa i din text vad det är för motiv/stämpel, kanske dies som du använt och när du använt något spec på kortet som är "nytt" eller på annorlunda sätt. Hoppas du förstår vad/hur jag menar.Men så som du har skrivit tycker jag är helt OK :) Trevlig helg. kram bibbi

2012-11-30 @ 07:43:21
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Annelie

Jättefint kort som vanligt!
Härligt motiv, det har jag inte sett förut :)

Jag tycker nog att du brukar skriva ganska lagom mycket...det jag gärna vill veta är det som redan är nämnt, vad det är för motiv & om det är något nytt kul eller nån extra finess med på något sätt :)
Du behöver absolut inte räkna upp vad ALLT du använt kommer ifrån, är det något man fastnar för så är det ju som sagt bara att fråga.
/Tycker Annelie :)

Trevlig helg!

2012-11-30 @ 16:02:19
URL: http://annelieskort.blogspot.com/
Postat av: Isabelle

Härligt kort:) Fina pastellfärger och det gröna nätbandet lyfter kortet.
Kramar Isabelle

2012-11-30 @ 16:22:00
URL: http://isabellesscrapbooking.blogspot.se/
Postat av: Maritha

Tycker du skriver helt lagomt mycke...och vill man veta mer kan man ju alltid fråga!! =)
Kortet är verkligen helt underbart fint!! Duktiga du,man får verkligen inspiration här hos dej...
Kramen

2012-11-30 @ 17:16:01
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Iffa

Ett sånt härligt kort färgmässigt!!!
Underbar söt stämpel.............klart hon är på väg till pysselbordet =)
Så fint du fått färgen på klänningen, supersnyggt!!!
Jag är lite dålig på att skriva vart mina saker kommer ifrån oxå, dels att jag inte alltid vet och ibland blir det bara inte.
En liten mix precis som du gör tycker jag är perfekt!
Önskar dig en fin adventhelg!!
kram iffa

2012-11-30 @ 17:24:42
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: w

Jag tycker det är jätteroligt när du skriver som du gör . Du kan verkligen inspirera oss!
Trevlig helg

2012-11-30 @ 19:17:30
Postat av: Ulla

Så söt tjejen är ja hon skall säkert på en scrapträff.
Kram Ulla

2012-11-30 @ 21:25:03
URL: http://ullasscrapprum-blogspot.se
Postat av: Mamapuh

Jag tycker du skriver precis lagom mycket - när man hittar något intressant har du redan skrivit om det.

2012-12-01 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0