16 Juli -12 Hemma från utlandsresan....

 
Jag har fått en väldigt fin award från
Stick och Pysseltokig/Carina
Tack snälla Carina!!!! Vad glad jag blev.
 
Mitt uppdrag nu är att skicka Awarden vidare till två bloggare och berätta lite mer om mig själv.
Jag skickar den vidare till
 
Scrapkammaren
för att jag alltid hittar inspiration där, och kan låna små detaljer till mitt skapande.
Tack Chris för att jag får kika på dina fina alster och inspireras av dem.
 
och till
 
MHL/Marie
för att jag suttit nära henne på några träffar och sett hennes
otroligt fina färgläggning. Du är så duktig Marie!
 
Lite om mig själv:
Jag heter Åsa Maria, därav mitt nickname på webben, asamia.
Jag bor med min sambo Magnus, och mina två barn: tonåringarna Mikaela och Matilda.
Vi har två kaniner och fem marsvin.
Jag veeet, det blev lite väl många, men de är supersöta
och snälla allihop. De älskar att käka morötter och gurka, och trivs bra när vi släpper ut dem
på grönbete på tomten. Kaninerna är lite busiga, för de gillar att gräva stora hål i gräsmattan
som Magnus sen får täppa igen och så nytt gräsfrö på.
Vi bor i ett vitt kedjehus i Gävle.
Jag arbetar som förskollärare, med barn i åldern 1 - 6 år. Jag trivs jättebra med mitt jobb.
Jag har skapat kort sen hösten 2004, och älskar denna hobby.
Jag är designer för Hannas pysselstuga, började där förra sommaren.
Jag ordnar Scrap och stämpelmässor i Gävle vår och höst tillsammans med min vän Anna-Karin. 
Jag ♥ älskar ♥ att åka på scrapmässor och träffar och träffa nya och gamla bekantskaper inom scrap.
Förrutom scrapbooking och kortmakeri gillar jag att
läsa bra böcker
sola och bada
åka slalom
umgås med min familj
kela med mina djur
prata i telefon, och umgås, med mina vänner
 
Jag hoppas snart kunna visa er ett nytt kort.
Kom hem från underbara Turkiet i söndags morse,
och har bruna ben........ men inga nya kort att visa ännu ;)
 
Tack alla ni som skriver så fina kommentarer här inne, jag
blir så glad av att se att så många vill komma in till mig och hälsa på.
Tack även till dig som inte skriver nåt, jag ser ju att ni är väldigt många
som bara kommer in och kikar, men inte lämnar nåt spår efter er - mer än i
min besöksstatistik då ;)
Över hundra personer varje dag, vissa dagar nästan tvåhundra,
besöker min blogg.
 
Kram till er alla!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susy

Så kul att få veta mer om dig!
Välkomna hem!

KRAM SUSY

2012-07-16 @ 21:49:37
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com
Postat av: Majsan

ÅÅH man får säga välkommen hem igen efter eran resa :)
Grattis till Awarden, den är du värd :)

HA DET SÅ GOTT!!

KRAMAR MAJSAN

2012-07-17 @ 09:14:56
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: Carina

Välkommen hem. Roligt att du blev glad.
Kram

2012-07-17 @ 10:07:42
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Annette Lundström

Utlandssemester är nog räddningen denna regniga sommar. Kul att få veta lite mer om dig.

2012-07-17 @ 13:07:08
URL: http://pysselfarmor.blogspot.com
Postat av: Monika Berg

Välkommen till regn å rusk. Kände att jag måste ge mig till känna å inte bara vara en statistiksiffra. Kram kram

2012-07-17 @ 21:46:57
Postat av: Ewa Nilsson

Välkommen hem!! Det har visst varit väldigt varmt i Turkiet har jag hört! Blir spännande att se vad du visar för kort nu!!

2012-07-18 @ 08:22:16
Postat av: Jessica

Välkommen hem!

2012-07-18 @ 09:48:50
URL: http://jessicaspysselhrna.blogspot.com/
Postat av: Margareta

Välkommen hem! Roligt att ni fick en så härlig semester i Turkiet!! GRATTIS till awarden som du är så väl värd!!
Kram!!

2012-07-18 @ 10:17:31
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0