22 December -12 Utmaningskväll inför jul...

Ikväll är det jag som håller i utmaningen
på FB "En kväll - en utmaning"
Jag har den här utmaningen:
 
Skapa ett kort där detta finns med:
snöre, tag, text, rött
En knorr kommer vid starttiden.
Vinnaren röstas fram av min familj, och priset
blir ett kit från min scrapvrå att skapa ett kort med.
Hoppas du vill vara med!

Lägger upp dagens KNORR redan nu, så ni kan börja tänka och skapa.
KNORR: Hjärt-tema
 
 
Jag skapade också ett kort till utmaningen.
Använde en av de nya fina Magnoliastämplarna
som jag fick hem från Hannas Pysselstuga i torsdags.
Jag satte mig direkt och färgla några av dem,
och ett av motiven fick va med på det här kortet.
 
 
Visst är hon söt! Tankfull och nästan lite sorgsen.
Jag har glittrat med stickles runt kanten, men det syns
knappt på fotot.
Jag använde poststämplarna som var med i klubbpaketet,
och de finns även i Hannas shop om nån blev sugen nu ;)
 
 
♥ kant på motivet.
Texten är en stämpel från Magnolia som kom med
ett klubbpaket för nåt år sen.
 
 
 
 
Tags och ett rött hjärta med ett litet vitt
halvpärlehjärta på.
Rosa snöre och rosa band i den ena tagen.
 
Nu ska det blir spännande att se alla fina kort
som skapas till min utmaning.
Gå med i gruppen på FB så får ni se alla fina bidrag.
 
Ha en fin lördagskväll,
Kramar
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Margareta

Ljuvligt kort Åsa!
Kul med din utmaning - och tack för hjälpen att få kortet på rätt plats ;-)
Vi ses imorgon - tror jag!! Kram!!

2012-12-22 @ 23:40:14
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Anna

Åh så roliga dessa utmaningar verkar vara.. Det måste jag ta mix en närmare titt på.. både detta kortet och föregående är ju helt underbara.. Du lyckas så bra med färgläggning och färgsättning.. :)

Hoppas att du får en härlig julhelg med dina nära och kära!!
Kram Anna

2012-12-23 @ 09:09:11
URL: http://annaspysselsida.blogspot.com
Postat av: A-M aka Jozebelle

Den är såå söt stämpeln och tillsammans med kortet övrigt superfint!

2012-12-23 @ 15:31:43
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Gertrud

En mycket trevlig kväll, du är så bra på att ordna sådant :) Du själv gjorde ett jättefint kort i vårens färger. Åsa, God Jul!

2012-12-23 @ 19:46:53
URL: http://gertrud-olofsson.blogspot.com
Postat av: KatarinaR

Det här var ett jättesött motiv och ditt kort är fint och lite vårligt, tycker jag.
Tyvärr har jag inte varit med på någon utmaning i den här gruppen på länge, men hoppas få tid för det, nu efter jul.
En riktigt God Jul önskar jag dej!

2012-12-23 @ 19:53:59
URL: http://www.katarinaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0