10 December -12 Bildmålarnas challange december...

 
Nu är mitt kort klart till Bildmålarnas challange.
Gå in där och se alla fina kort som skapats
till deras fina utmaning.
Man ska skapa ett kort med minst ett Bildmålarmotiv,
och följa minst en rad i deras bingo.
 
Så här ser Bingorutan ut:
 
 
 
Jag har följt flera rader.
 Den första och den sista lodräta raden, den vågräta raden i mitten och
den vågräta raden längst ner.
Alltså:
Grön, charms, rivna kanter
och
Pärlor, blommor, vit
och
Charms, röd, blommor
och
Rivna kanter, snöflinga, vit
 
 
 
Jag valde det fina motivet med paret från julserien.
Jag tycker de är såååå söta, det ser ut som de tänker
pussas vilken minut som helst.
Jag har färglagt dem med promarkers och MCP-teknik.
 
 
Vänster sida av kortet, där jag satt en vit gran med lite snö
på grenarna.....och så lite blommor, ett par charms och en utstansad kvist.
Stickles runt kanterna på motivet och mönsterpapper.
 
Kika in på utmaningen och var med du också.
Det lottas ut ett pris bland de som är med.
 
Tack för att du kikade in idag.
♥ ♥ ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Det var verkligen ett så sött par där på gungan! Ditt kort är också superfint! Kul med bingobrickor - och att få så många bingorader fulla!! När var första gången du skrek BINGO! på det här kortet? Tycker resultatet är BINGO i kvadrat!
Kram!!

2012-12-10 @ 10:20:22
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Iffa

Så söt den stämpeln är, jag gillar deras stämpar =)
Härligt kort och snyggt med hur du satt de olika papprena. Söta charms du använt, charms är ju verkligen en superprodukt =)
Kram Iffa

2012-12-10 @ 17:53:39
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Ulla

Så fint det blev bingo i massor gillar stämplen mycket de är så söta och härliga färger du använt.
Kram Ulla

2012-12-10 @ 19:05:28
URL: http://ullassrapprum.blogspot.se
Postat av: Gertrud

Åsa, en jättesöt stämpel men neeej nu ska jag vara ståndaktig :) Ett fint kort, sköna färger. Ha det gott, kram Gertrud

2012-12-10 @ 21:28:58
URL: http://gertrud-olofsson.blogspot.com
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se

Hej =)

Så söta och så super fint kort. Roligt bed bingoutmaningar tycker jag för då har man lite fria händer trotts att det är en utmaning. Bara älskar din fina tolkning och alla dina fina dies du har använt dig av här!!! Stämpeln är också helt ljuvlig!!

Kram Sandra!

2012-12-10 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0